poniedziałek, 14 marca 2011

Obsługa Klienta

Klienci Systemu viaTOLL obsługiwani będą przez:

Punkty Obsługi Klienta

W każdym województwie, w pobliżu głównych miast mających dogodny dostęp do sieci dróg objętych elektronicznym systemem poboru opłat, znajdują się Punkty Obsługi Klienta. W Punkcie Obsługi Klienta można:
  • otrzymać wszelkie informacje dotyczące Systemu viaTOLL oraz o usługach z nim związanych,
  • otrzymać materiały informacyjne (w różnych językach),
  • dokonać rejestracji w systemie,
  • otrzymać viaBOX po uiszczeniu kaucji,
  • sprawdzić stan swojego konta użytkownika oraz otrzymać listę dokonanych transakcji,
  • złożyć skargę dotyczącą funkcjonowania Systemu viaTOLL lub urządzenia viaBOX,
  • zgłosić kradzież, zaginięcie lub problemy techniczne z viaBOX-em.
Pełna lista Punktów Obsługi Klienta wraz z danymi adresowymi oraz godzinami otwarcia będzie dostępna na naszej stronie internetowej.
(http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezkie/obsluga-klienta?limitstart=1#text)

Punkty Dystrybucji

W ramach Systemu viaTOLL prowadzona będzie sieć Punktów Dystrybucji. Są one zazwyczaj zlokalizowane na stacjach benzynowych:
  • przy drogach objętych opłatą za przejazd,
  • przy głównych drogach dojazdowych do sieci dróg objętych obowiązkiem opłat za przejazd,
  • przy granicach państwowych Polski.
W Punktach Dystrybucji możesz:
  • otrzymać wszelkie informacje dotyczące systemu elektronicznego poboru opłat viaTOLL oraz o usługach systemu nim związanych,
  • otrzymać materiały informacyjne (w różnych językach),
  • wpłacić kaucję za viaBOX oraz je otrzymać,
  • sprawdzić stan swojego konta oraz otrzymać listę dokonanych transakcji,
  • złożyć skargę dotyczącą systemu lub urządzenia viaBOX,
  • zgłosić kradzież, zaginięcie lub problemy techniczne z viaBOX-em.
Listę Punktów Dystrybucji wraz z danymi adresowymi oraz godzinami otwarcia będzie dostępna na naszej stronie.
(http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezkie/obsluga-klienta?limitstart=2#text)


Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta

Z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta możesz skontaktować się telefonicznie (numer bezpłatny dla osób korzystających z usług polskiej telefonii stacjonarnej), e-mailowo, za pomocą faxu i poczty. Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Dostępne będzie od 15 marca 2011 roku.
(http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=2019878676038592562)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz